Garantie op nieuwe en refurbished iPhones, iPads en Android telefoons

Op elk toestel dat iPhoniels verkoopt via iPhoniels.nl of via de fysieke winkel zit standaard 3 maanden garantie. Producten met een verkoopwaarde boven de € 400,- hebben vaak zelfs 12 maanden garantie.

Kijk voor de zekerheid goed bij de productomschrijving van het product voor de garantietermijn van het betreffende product.


Garantie op reparatie

iPhoniels werkt enkel met onderdelen van originele kwaliteit. Uiteraard repareert iPhoniels met de bedoeling dat jij weer vol plezier gebruik kan maken van je smartphone of tablet. Mocht de klacht 3 maanden na de reparatie toch weer terugkomen dan heb je gewoon garantie op de reparatie en zal iPhoniels het defecte onderdeel vervangen.

Belangrijk hierbij is dat de klacht en de oorzaak uiteraard wel gelijk moeten zijn aan de klacht en oorzaak voor de oorspronkelijke reparatie.
 

Onderzoekskosten

Wanneer je smartphone of tablet niet meer goed werkt en het niet duidelijk is wat er met het toestel aan de hand is, kun je er voor kiezen iPhoniels een onderzoek te laten uitvoeren. Tijdens dit onderzoek zal iPhoniels kijken wat er defect is aan het betreffende toestel en wat er moet gebeuren om het toestel te repareren.

Na dit onderzoek kan iPhoniels je vertellen of het toestel nog te repareren is en zo ja wat de kosten hiervoor zullen zijn.

Als het toestel niet te repareren is of wanneer jij ervoor kiest het toestel niet te laten repareren dan rekent iPhoniels € 29,95 voor het onderzoek.

Wanneer het toestel wel te repareren is en je akkoord gaat met de reparatiekosten dan vervallen de onderzoekskosten van € 29,95. 
 


Is de reparatie aan je smartphone of tablet verzekerd?

Afhankelijk van je verzekering is de reparatie aan jouw smartphone of tablet misschien wel verzekerd. In de meeste gevallen vergoedt de verzekering de schade aan een smartphone of tablet.

Voor meer informatie en de specifieke voorwaarden kun je het best contact opnemen met jouw verzekeringsmaatschappij. Na een, door iPhoniels, uitgevoerde reparatie ontvang je sowieso een gespecificeerde factuur per e-mail. Deze factuur kun je eventueel declareren bij uw verzekeringsmaatschappij.

Waarom iPhoniels?

✓ Enkel onderdelen van originele kwaliteit 

✓ Op werkdagen reparatie tot 21.00 mogelijk

✓ De meeste reparaties zijn binnen 24 uur klaar

✓ Beoordeeld met een 9,6 door 475+ tevreden klanten

✓ Persoonlijke service

✓ Scherpe prijzen

 

© 2014 - 2018 iPhoniels | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Om te zorgen voor de beste ervaring maakt iPhoniels.nl gebruik van cookies Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.