Beste klant van iPhoniels,

 

Het coronavirus is momenteel met stip de grootste zorg die de wereld momenteel deelt. Dagelijks raken duizenden mensen besmet en overlijden honderden mensen aan de gevolgen van de ziekte die het virus veroorzaakt. Omdat er geen vaccin tegen het virus beschikbaar is, geldt besmettingsgevaar voor alle mensen, zonder uitzondering, op deze aarde. Dat het virus besmettelijk is behoeft geen verdere uitleg. Onze samenleving wordt volledig ontwricht nu ook de scholen zullen sluiten.

De verspreiding van het virus gaat van mens tot mens en daarom is het belangrijk de onderlinge contacten tot een absoluut minimum te beperken. De richtlijnen van het RIVM zijn klip en klaar, al dringen deze niet tot ieder door helaas. ­

Coronavirus: smartphone schoonmaken?

De beste manieren om het coronavirus te lijf te gaan, kent u inmiddels wel. Handen wassen met water en zeep, niezen in de binnenkant van de elleboog, het gebruik van papieren zakdoekjes … Maar daarnaast is het ook aan te raden om te letten op de hygiëne van uw smartphone. Houd u de hand voor de mond tijdens het hoesten en raakt u vervolgens uw telefoon aan, ontstaat hier een bron voor virussen. Daarbij geldt dat bacteriën en virussen zich hechten aan vuil. Alhoewel het virus slechts een beperkte tijd buiten het lichaam overleeft, geldt hoe viezer de telefoon, hoe langer de bacteriën erop kunnen overleven. 

Om werkzaamheden aan de telefoon te kunnen blijven uitvoeren is het noodzakelijk dat ik zo min mogelijk met deze bacteriën in aanraking kom. U zult mij in mijn werkruimte zoveel mogelijk aantreffen met een mondkapje. Toekomstige reparaties zal ik daarom uitvoeren met steriele rubberen handschoenen. Verder zal ik voor de werkzaamheden de telefoon met alcohol ontsmetten. Door de extra maatregelen duren reparaties dan ook langer. 

Om de richtlijnen van het RIVM zo goed mogelijk te kunnen naleven en u zo goed mogelijk te kunnen blijven helpen, is het voorlopig niet langer mogelijk op de reparatie te wachten. Uw gezondheid en de gezondheid van mijn familie staat voorop. Om onderling contact zoveel mogelijk te beperken heb ik een procedure voor reparatie opgesteld:

Aanmeld procedure reparatie:

  • Reparatie aanvragen via e-mail, whatsapp, facebook en telefoon. 
  • Brengen/ ophalen op afgesproken tijden. Zonder afspraak kan ik u niet helpen. 
  • In de winkel hangen plastic hoezen waar de telefoon in gaat
  • Uw klacht vult u in met het wegwerp potlood in het hoesje
  • De telefoon is ontgrendeld of de ontgrendelcode vermeld u op het briefje
  • Na de reparatie ontvangt u de factuur en betaalverzoek per mail. 

 

Pinnen blijft ook mogelijk al heeft betaalverzoek de voorkeur. Na betaling ontvangt u de telefoon in de waterdichte hoes terug. De hoes mag u houden.

Aan deze maatregelen gingen een hoop kopzorgen vooraf. Natuurlijk begrijp ik dat deze aanpak voor ongemakken zorgt. Ik ben er echter van overtuigd dat we ons probleem alleen kunnen oplossen wanneer ieder zijn verantwoordelijkheid neemt. Want ik geloof gelijk dat u een blakende gezondheid heeft. Maar ik zou het mezelf niet kunnen vergeven wanneer een bezoek iPhoniels de aanleiding is voor het overlijden van een van uw dierbaren die momenteel meer moeite heeft met zijn gezondheid. Alleen samen bereiken we opnieuw een gezond leefklimaat!

 

Hartelijk dank voor uw begrip.

 

Niels & Simone Verwijs

iPhoniels v.o.f.

Aanbieding

Waarom iPhoniels?

✓ Enkel onderdelen van originele kwaliteit 

✓ Op werkdagen reparatie tot 21.00 mogelijk

✓ De meeste reparaties zijn binnen 24 uur klaar

✓ Beoordeeld met een 9,7 door 1000+ tevreden klanten

✓ Persoonlijke service

✓ Scherpe prijzen

 

© 2014 - 2020 iPhoniels | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel